dilluns, 22 d’agost del 2011

Mishima a la Festa Major de Sants.

Mishima tocarà demà (dimarts 23) a les festes de Sants.
Tocaran demà a les 22:00 al parc de l'Espanya Industrial.

No conec Mishima. Vull dir que mai m'he aturat a escoltar un disc sencer seu. I això que ja en tenen uns quants, que el seu líder David Carabén fa temps que apareix sovint pel Canal 33 i que alguns amics en són "fans".

Em recomanen un dels temes, L'olor de la nit, del seu darrer àlbum: Ordre i aventura (Sones, 2010). L'escolto:



... i m'agrada!
Sona a alguna cosa coneguda.
: )

Em recomanen un dels seus vídeos. El de la cançó Tot torna a començar (produït per Canadà: mireu la seva web, que no té pèrdua):




Vaja, potser si que m'hauria d'haver aturat algun cop a escoltar-los...
Per si de cas, aquesta tarda m'acompanyaran a l'Spotify...

I pels que no teniu Spotify, al catàleg de les biblioteques de la Diputació de Barcelona en teniu tots els discos i altres rareses. El podeu consultar clicant aquí.


I crec que em passaré pel concert: al capdevall el parc de l'Espanya Industrial està més o menys a mig camí de Vapor Vell i de casa meva (tot i que això soni un xic perdonavides!).

En veiem per allà!

1 comentari:

mont ha dit...

Mira l'escena final d'Ordet, de Dreyer, en la qual està inspirat el videoclip. http://www.youtube.com/watch?v=E-f8xv2lzw4

Gran pel·lícula, gran banda MIshima. El millor del clip, els crèdits!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...