dilluns, 25 de febrer del 2013

Els temps estan canviant... voy a hacerme un cigarrito


 


 Víctor Jara era una persona com qualsevol altra, però ens cantava a cau d'orella coses molt boniques.


Ens feia sentir humans, per això ens agrada tant :-)



El cigarrito - Víctor Jara (1965) 

Voy a hacerme un cigarrito 
acaso tengo tabaco 
si no tengo de'onde saco 
lo más cierto es que no pito. 
Ay, ay, ay, me querís, 
Ay, ay, ay, me querís, 
Ay, ay, ay. 

Voy a hacerme un cigarrito 
con mi bolsa tabaquera 
lo fumo y boto la cola 
y recójala el que quiera. 
Ay, ay, ay, me querís, 
Ay, ay, ay, me querís, 
Ay, ay, ay. 

Cuando amanezco con frío 
prendo un cigarro de a vara 
y me caliento la cara 
con el cigarro encendido. 
Ay, ay, ay, me querís, 
Ay, ay, ay, me querís, 
Ay, ay, ay...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...