dilluns, 3 d’abril de 2017

Qui és qui a l'AMPLI (2) Director Wilkins

Director Wilkins


El meu gènere musical més preferit de tots és el silenci, fins i tot abans i després de la música. És un gènere sense autor que, tot i ser repetitiu, sempre és diferent, alimentici, ric. La resta de músiques m’agraden sense mirar el DNI.

El concert, o disc o músic que m’ha emocionat més a la vida no sé, perquè no em reconec gaire. Potser els ocells. En els últims anys he flotat amb els dos últims discos de Sufjan Stevens, Carrie &Lowell i The Age of Adz, i amb els concerts que va fer Sufjan per presentar-los. Sovint somio que no han acabat i no és un malson.

M’agrada formar part de l’AMPLI per dues raons. La primera és que l’ofici de bibliotecari ha entrat en una fase bel·ligerant, experimental. Proposar divulgacions musicals des de la perspectiva d’un bibliotecari és una benedicció, com dir-ho, bèl·lica. La segona és que hi ha gent amb qui aniria a Atlantis. 
 
Per cert sóc -ai!- guitarrista. I el pitjor és que m’encanta. Canto a Cheetah Brava amb esperit d’orquestra, amb alegria de Chiquito i, quan desafino, ho faig amb l’amor matern per bandera.”

Us deixem amb Sufjan Stevens:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...